Jan 14, 2012

bai.


hai hai. lame tak update. sumpah malas --' laptop pun macam hareii rosak. ni update pun sebab nak cite2 siikit. hm hm. aku dpt tawaran ke kolej vokasional ert Setapak zZ. hm sedih, gembira, nak nangis. semua ada la :) sedih un sbb nk tinggalkan kawan2.. lagi2 boyprengg, taktahu la dia sedih ke tak kan :| tapi yang aku tahu. aku sedihh ................... k nak nangis. jangan kacau haha -,-


hm selalu kalau awek pindah skolah, si pakwe atau makwe msti ade yang curang kan? jangan tipu laaa. dosa *_* ni yang aku takut. takpe aku pcaye akhmal aku mcm mana. aku pun tknk curang, hihi. curang pun dapat ape je kan. dpt sesal, dendam. lolz takmauu. so better masing2 setia. tlg tngok kan akhmal titew tauu. haha :D
kawan2 aku rmai ckp, 'untungla' 'bestlaa' dapat asrama. hm ape yg best do? ce bgtahu. nak dengor nih. yang aku tahu, kt asrama byk hantuuuuu xO ee tkut lah. dah jgn merepek :) kalau kite duk memuja meme la hantu tu dtgkan, haha .taknak taknak ! er, harap2 kt sana aku okay je. tp yang plg aku kompem tu msti aku rinduu semua kawan aku, akhmal akuu. hm :"( taknak pindah. ahhhhh help mee U_U








*ilapyu*




ni last update sebelum masuk asrama . kbye kawan....