Jan 27, 2013

heyyyy.

say hellooooooo to me U.U yeah memang lama gila nak mampus dah tak update. takpe yang penting aku ingat lagi email dengan password :3 btw macam mana nak letak lagu eh? muhehe. dah lupa lah. uhuks takpe takpe. tu lain cerita. harini bersamaan hari isnin, 28 januari 2013 aku bukak balik blog ni. ehem new year, new post, new face, new weight. wkwkwkwk okay stop. 

first of all, jangan tanya pasal akhmal. dahlama dah aku takda apa apa dengan dia. ye memang kalau aku jumpa kawan2 lama aku mesti tanya pasal dia -,- i'm like.... kau takde benda lain nak tanya eh? nwm haha... diorang pun taktahu, yelah takkan nak post kat twitter, facebook tulis besar2 pulak kan. uhuuu T.T sekarang aku single.... kot. hehe :p dont ask me i'll never tell~~ 

selamat tahun baru ye kawan-kawan. walaupun blog masih lama. tak kisah pun. asalkan ada lah tempat meluahkan perasaan kan? :') ksudah sudah lah tu.

take a look :) 











nah. tu semua gambar yang ada kat dalam lappy ni. agak mengarut lah gambar gambar dia. hahaa



okay. tu semua SUPER-BESTFRIEND aku kat sana. apa? lelaki? no noo. lelaki takda :') cehh. hikhik okaylah guys. nak siap pegi balik asrama. bye kalau rajin waa post lagi gambar or whatever story yang ada dalam otak kecik ni eh? bye xx