Nov 12, 2013

changed.

hello. lama tak bukak :) harini 12 november 2013 tiba tiba rasa macam ada banyak benda nak cerita heheh. seronok sebenarnya kalau lappy ni tak jam. tu pasal lama gila tak update. laptop suka buat hal. cedih :(( ok mari mula. cerita lama lupakan ye, saya tetap single ^^ 

pada 20/10/2013

aku dan rakan2 505 pergi sunway lagooooooooon. hari sebelumnya ingat dapat lah tiket rm20 :( tapi ya Allah ramai nak mampussss. taktahu lah sebelum ni mmg ramai macam tu ke apa -,- tapi sumpah ramai, sampai jiha bertekak dengan orang belakang carik gaduh. dengan hujannya lagi. haihh memang kecewa lah. tapi takpe kitorang dapat tiket rm50 ok lah tu kan? dari rm 90 mana nak carik duit derrrr. esok harinya kitorang datang dengan gembiranya, mandi manda semua. hmmm best :') tapi kejap je. tak lama sebab ibu suruh aku balik awal. tapi tak dapat nak balik awal....... 7.30 bhai sampai rumah. ibu nak aku sampai rumah kul 5 tepat ,- dasyat. tak mandi lah camtu. kejap sangat, masuk pun dekat nak tengahari. haritu jugak dapat jumpa ruzainn yang mmg dah lama tak jumpa tu, dapat jumpa skali adik dia yang hensem. wkwk gataii. deme ajak masuk rumah hantu. tak hingin aku, dahla dah lambat time tu nak balik. so aku pun balik. ibu pun marah marah sebab lambat balik...... katanya aku sentiasa tak menpati masa. tapi rasanya tak, aku slalu tepat kott!!!! *marah* hehe tapi hapy lah time tu. so ni lah gmbar sunwaynya.




ok dah. cerita sunway dah lepas. sekarang nak cerita pasal harini, yup 12 november 2013. aku nak memperkenalkan bestie baru aku. hihi yang lama mana? haih tanya lah diorang. haha maaf, semua kucar kacir. semoga diorang dapat jumpa kawan yang lagi bagus dari aku. aminn. bukan nak belagak baik, tapi betul lah. sekarang kami bertujuh ;) *mira, lyna, zaz, shaz, ros, jiha, aku* harap takde gaduh gaduh macam yang lepas tu. semester 4 ni dah banyak tunjuk aku kawan mana yang betul betul kawan. yang lama tu pi lantak hang nak buat pa. so ni lah mereka, *drumrolllllll* damiya tetap kekal position nya hehe :* nabila aziz pun sama hee ^^^ love them co much.




 *hidung hidung*



nahhh tu dia.  ada yang ak terlibat sebenarnya, itu sahaja lah yang saya nak tunjuk setakat ni. salam membaca lagi :))))) xoxo