Nov 13, 2013

truth


hai cutie pie, what time is it? 23:08 & 13 november 2013. sementara menunggu bella sayang call, baik update blog dulu. nak cakap ni. tadi aku jalan jalan pergi blog orang. then jumpa sesuatu yang buat diri ni cakap "hmmmm betul jugak." ni dia daripada blog fana 








haa. dah baca? betul cakap dia ni. sebelum ni aku pun terfikir jugak. tapi disebabkan aku pun 'kadang-kadang' malas solat so syaitan ajak biarkan je. baru sedar? kalau dah sedar kena lah buat lepas ni. bukan biarkan je. in sha Allah aku pun akan try. mungkin ni jugak termasuk dalam hikmah yang parents korang kongkong sangat kan. alaa lek lah. umur belasan ni kira kecik lagi, tunggu kahwin nanti, baru lah bukan bawah tanggungjawab parents kita lagi. betul jugak apa yang diorang buat tu. *throwback* patut lah haritu ibu marah gilos aku balik lambat kan. hmmm kkk 


eh bella dah call. nanti mak nenek ni bising ok. bye x